مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-04سياسي

رژیم صهیونیستی خود را مضمحل می داند


جبهه مقاومت برنامه ها و برگ های موفقیتی را که دارد هنوز رو نکرده است، با این وجود رژیم صهیونیستی خود را مضمحل می داند.

- ایسنا/همدان امام جمعه اسدآباد گفت: جبهه مقاومت برنامه ها و برگ های موفقیتی را که دارد هنوز رو نکرده است، با این وجود رژیم صهیونیستی خود را مضمحل می داند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی موحدی شنبه 13 آبان در جمع باشکوه راهپیمایان اسدآبادی، اظهار کرد: مردم ایران از آمریکا نفرت دارند و مرگ بر آمریکا، شعار محوری آنهاست، برای اینکه آمریکا همواره در حق ملت ایران و به فساد کشیدن جوانان ایران نقش اول را داشته است.

وی افزود: امروز هم می بینیم رییس جمهور، وزیر جنگ و وزیر خارجه آمریکا به سرزمین اشغالی می آیند و با وقاحت تمام و رسماً و به صورت علنی از اسراییل حمایت نظامی دارند و از اسراییل حمایت می کنند.

موحدی با اشاره به اینکه علت حمایت علنی آمریکا از اسراییل برای این است که اسراییل را در حال اضمحلال می بیند، خاطرنشان کرد: سیدحسن نصرالله با سخنرانی با اقتدار و آرامش روز گذشته خود گفتند حماس موفق است و این سخن وی نشان از آن دارد که در غزه برگ برنده در دست جبهه مقاومت است.

وی خاطرنشان کرد: هر چند که اسراییل چهره خبیث خود و آمریکا را در این جنگ با کودک کشی نشان داده اما در میدان مواجهه نظامی مقاومت فلسطین دمار از روزگار ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی خود را مضمحل می داند

رژیم صهیونیستی خود را مضمحل می داند