مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 10:552023-10-30اقتصادي

پلمب 30 واحد نانوایی متخلف در تهران / فرماندار تهران : افزایش قیمت نان نداریم


فرماندار تهران با اشاره به تشکیل تیم های مشترک فرمانداری تهران و سازمان تعزیرات گفت: مصوبه ای برای افزایش قیمت نان نداشته ایم؛ لذا هر نانوایی که مرتکب تخلف کم فروشی و گران فروشی شود برخورد جدی شامل پلمب در انتظارش خواهد بود.

- پلمب 30 واحد نانوایی متخلف در تهران / فرماندار تهران : افزایش قیمت نان نداریم فرماندار تهران با اشاره به تشکیل تیم های مشترک فرمانداری تهران و سازمان تعزیرات گفت: مصوبه ای برای افزایش قیمت نان نداشته ایم؛ لذا هر نانوایی که مرتکب تخلف کم فروشی و گران فروشی شود برخورد جدی شامل پلمب در انتظارش خواهد بود.

در حقیقت علاوه بر پیگیری گزارشات شهروندان تیم های سازمان تعزیرات و فرمانداری بصورت نامحسوس نسبت به بازدیدهای میدانی اقدام کرده و با نانوایان متخلف برخورد می کنند.

فرماندار تهران با اشاره به اینکه تیم های مشترک سازمان تعزیرات و بازرسی فرمانداری تهران به صورت نامحسوس نسبت به بازدیدهای میدانی اقدام کرده و گزارشات مردمی را پیگیری می کنند تا با هر گران فروشی و کم فروشی حوزه نان برخورد کنند از پلمب 30 واحد نانوایی متخلف در تهران خبر داد.

  احمد قیومی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند برخورد با نانوایی های متخلف در سطح شهرستان تهران، گفت: بیشتر تخلفات روی داده در این حوزه بر اساس شکایت شهروندان در شهریو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 30 واحد نانوایی متخلف در تهران / فرماندار تهران : افزایش قیمت نان نداریم

پلمب 30 واحد نانوایی متخلف در تهران / فرماندار تهران : افزایش قیمت نان نداریم