مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 10:362023-10-31ورزشي

ضرورت بروزرسانی مساجد متناسب با نیاز روز نسل جوان


رییس شورای شهر بندرعباس، محور قرار گرفتن مسجد را نیاز جدی جامعه امروز دانست و گفت: مساجد باید متناسب با نیاز روز نسل جوان بروزرسانی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مصیب نظری رییس شورای شهر بندرعباس امروز در دیدار سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان با اشاره به آیه 18 سوره توبه که می فرماید: إِنَّمَا یَعْمُرُ مَسَاجِدَ اللَّهِ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ وَأَقَامَ الصَّلَاهَ وَآتَی الزَّکَاهَ وَلَمْ یَخْشَ إِلَّا اللَّهَ فَعَسَی أُولَئِکَ أَنْ یَکُونُوا مِنَ الْمُهْتَدِینَ ، اظهار کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری آبادگران مسجد به شمار می روند.

وی به تشریح کارکردهای متنوع مسجد پرداخت و افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) به همه مسائل و مشکلات جامعه اسلامی در مسجد رسیدگی می کردند و ابتکار نظام در راه اندازی کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز با هدف تقویت همین نگاه و رویکرد بود.

رییس شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری با اجرای برنامه های متنوع و موثر در حوزه های مختلف آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی و جذب نوجوانان و جوانان به مسجد، محیط را برای نسل جوان فراهم کرده داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بروزرسانی مساجد متناسب با نیاز روز نسل جوان

ضرورت بروزرسانی مساجد متناسب با نیاز روز نسل جوان