مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 11:152023-10-31اقتصادي

تاکید معاون عمرانی استاندار بر تسریع در اجرای واریانت «میشخاص»


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: اصلاح واریانت میشخاص جزء مصوبات سفر رییس جمهور بوده و 12 میلیارد تومان اعتبار مصوب دارد  که اداره کل راه و شهرسازی  و شرکت ساخت و توسعه راه ها موظفند سریعا نسبت به پیگیری و تسریع در شروع عملیات اجرایی اصلاح مسیر یاد شده اقدام کنند.

- تاکید معاون عمرانی استاندار بر تسریع در اجرای واریانت میشخاص ایسنا/ایلام معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: اصلاح واریانت میشخاص جزء مصوبات سفر رییس جمهور بوده و 12 میلیارد تومان اعتبار مصوب دارد  که اداره کل راه و شهرسازی  و شرکت ساخت و توسعه راه ها موظفند سریعا نسبت به پیگیری و تسریع در شروع عملیات اجرایی اصلاح مسیر یاد شده اقدام کنند.

مهندس سعید هژبری در بازدید از محور ایلام- بدره، اظهار کرد: مسیر ورودی شهر جعفرآباد مرکز بخش سیوان از سه راهی روستای کله کبود تا شهر جعفر آباد از جمله مسیرهای پرتردد استان است که به علت وجود پیچ های حادثه خیز و قوس های افقی و عدم ایمنی مسیر، هر روز شاهد تصادفات منجر به فوت و جرح و خسارت های مالی زیاد به مردم هستیم.

وی گفت: یکی از اولویت ها در استان کاهش تلفات جاده ای است که در این راستا برابر گزارشات پلیس راه بیشترین تصادفات در پیچ های منتهی به روستای کله کبود رخ داده است که باید با قید فوریت نسبت به اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون عمرانی استاندار بر تسریع در اجرای واریانت «میشخاص»

تاکید معاون عمرانی استاندار بر تسریع در اجرای واریانت «میشخاص»