مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-07اجتماعي

پلمب تجهیزات بازی غیراستاندارد در شهرستان شیروان


سرپرست اداره کل استاندارد خراسان شمالی از پلمب تجهیزات بازی غیراستاندارد در شهرستان شیروان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی سرپرست اداره کل استاندارد خراسان شمالی از پلمب تجهیزات بازی غیراستاندارد در شهرستان شیروان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد، محمد خوران اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت و ایمنی استفاده کنندگان از تجهیزات بازی و تشدید نظارت، تعداد 13 تجهیزبازی در شیروان پلمب شد.

وی با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی در وسایل بازی و تجهیزات پارک ها و شهربازی ها مشمول استاندارد اجباری است، عنوان کرد: الزام استاندارد برای تجهیزات بازی شامل سه مرحله ساخت، نصب و بهره برداری است که برای دریافت تاییدیه استاندارد باید هر سه مرحله تحت نظارت کارشناسان ذی ربط انجام شود.

وی در ادامه افزود: از شهرداری های استان نیز به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان انتظار می رود از فعالیت شهربازی ها، پارک های بازی و زمین های بازی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی اقدام نکرده اند، جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه بهره برداران و مالکان باید تصویری از گواهینامه صادر شده را برای ایجاد اطمینان خاطر استفاده کنندگان در کنار تمامی تجهیزات تفریحی نصب کنند، گفت: از مردم در خواست می شود هنگام استفاده از این تجهیزات، از استاندارد بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب تجهیزات بازی غیراستاندارد در شهرستان شیروان

پلمب تجهیزات بازی غیراستاندارد در شهرستان شیروان