مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-09اقتصادي

کشف و پلمب کارگاه غیرمجاز تولید همبرگر دست ساز در اصفهان


رییس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان از تولید انبوه همبرگرهای دست ساز و غیربهداشتی در یک کارگاه فاقد مجوز و در یک باب منزل مسکونی در اصفهان خبر داد.

- سیداکبر حسینی، رییس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تولید انبوه همبرگرهای دست ساز و غیربهداشتی در یک کارگاه فاقد مجوز و در یک باب منزل مسکونی، به همت تیمی از کارشناسان نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان و کارشناسان مرکز بهداشت شماره 2، کارگاه تولید همبرگر دست ساز غیرمجاز کشف و پلمب شد.

وی افزود: طبق بررسی های به عمل آمده مشخص شد که فردی سودجو در یک کارگاه به صورت غیرمجاز و غیربهداشتی اقدام به تولید همبرگر کرده که با هماهنگی و اخذ دستور ورود به کارگاه از طریق مرجع قضایی و با همکاری مامورین کلانتری و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شماره 2 شهرستان، به محل مراجعه و پس از ورود، بالغ بر 700 کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیربهداشتی و غیرمجاز از جمله، سنگدان فله بدون هویت، چربی بدون هویت و همبرگر آماده به همراه مواد رنگ دهنده کشف شد.

حسینی ادامه داد: پس از بازرسی به عمل آمده، نسبت به معدوم سازی فرآورده های خام دامی دارای شرایط ارگانولپتیکی نامناسب و فاسد اقدام و مقدار قابل توجهی همبرگر غیربهداشتی و غیرمجاز دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و پلمب کارگاه غیرمجاز تولید همبرگر دست ساز در اصفهان

کشف و پلمب کارگاه غیرمجاز تولید همبرگر دست ساز در اصفهان