مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 08:302023-11-08حوادث

سیر کاهشی جعل و کلاهبرداری در کرمانشاه/ مراقب آگهی فروش وام ازدواج باشید!


رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از به روز شدن شیوه های کلاهبرداری خبر داد و گفت: یکی از این شیوه های شایع آگهی فروش وام ازدواج و دریافت بیعانه برای پرداخت هرچه سریعتر وام به افراد است.

- سیر کاهشی جعل و کلاهبرداری در کرمانشاه/ مراقب آگهی فروش "وام ازدواج" باشید! ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از به روز شدن شیوه های کلاهبرداری خبر داد و گفت: یکی از این شیوه های شایع آگهی فروش وام ازدواج و دریافت بیعانه برای پرداخت هرچه سریعتر وام به افراد است.

سرهنگ علی کرمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سیر کاهشی جعل و کلاهبرداری در استان گفت: در نیمه ابتدای امسال وقوع جرم جعل در استان کاهش 34 درصدی نسبت به مدت مشابه داشته است.

وی افزود: همچنین کلاهبرداری هم طی این مدت کاهش سه درصدی داشته است.

کرمی با اشاره به بروزرسانی شیوه های جعل و کلاهبرداری گفت: از جمله این شیوه های کلاهبرداری که امروزه شایع شده این است که بعد از سرقت یک گوشی، فرد کلاهبردار به تمام مخاطبان ذخیره شده در آن گوشی پیامک زده که گرفتار شده و نیاز به مبلغ مختصری پول دارد و از مخاطبان می خواهد برای شماره حسابی که می فرستد پول واریز کنند.

وی افزود: مخاطبانی که شماره آنها در گوشی مسروقه ذخیره است، با تصور اینکه به فرد صاحب گوشی کمک می کنند پول را برایش واریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر کاهشی جعل و کلاهبرداری در کرمانشاه/ مراقب آگهی فروش وام ازدواج باشید!

سیر کاهشی جعل و کلاهبرداری در کرمانشاه/ مراقب آگهی فروش وام ازدواج باشید!