مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-05سياسي

وزیر ارشاد: به زودی جشن خودکفایی تولید کاغذ را برگزار می کنیم


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست پاسخگویی بر خط مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: به زودی جشن خودکفایی تولید کاغذ را برگزار می کنیم و کاغذ ایرانی برای حمایت از حوزه نشر و مطبوعات عرضه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای سومین بار در نشست پاسخگویی بر خط مرکز ارتباطات مردمی امروز یکشنبه 14 آبان حاضرشد و پاسخگوی سؤالات مردم بود.

وی در پاسخ به دغدغه های یکی از فعالان فرهنگی جبهه انقلاب از شیراز اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی استان فارس اولین شورای فرهنگی بود که دو سال قبل در آن سند فرهنگ عمومی را رونمایی کردیم امروز هم روز شورای فرهنگ عمومی است که 36 سال است از عمر آن می گذرد اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی هم صبح امروز به ریاست ریس جمهور برگزار شد.

وی درباره احداث ساختمان های سینماها ادامه داد:  در سفر اخیر دولت به فارس 4 سالن سینما در شهر شیراز افتتاح شد تا پایان امسال هم 17 سالن سینمای دیگر در استان فارس افتتاح می شود شهرهای بالای 100 هزار نفر فاقد سالن سینما در دور دوم سفرهای استانی دارای سالن سینما می شوند.

این فعال فرهنگی شیرازی اضافه کرد: چند سالن سینما در اختیار حوزه هنری است که از سال های قبل ساخته شده بود این سالن ها مشکلاتی با شهرداری دارند که باید برطرف شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: به زودی جشن خودکفایی تولید کاغذ را برگزار می کنیم

وزیر ارشاد: به زودی جشن خودکفایی تولید کاغذ را برگزار می کنیم