مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 20:402023-11-01اقتصادي

ایجاد نشان تجاری ملی در حوزه لوازم خانگی


معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در حوزه لوازم خانگی به دنبال این هستیم که با توجه به توسعه کمی صنعت، نام و نشان تجاری خاصی در عرصه ملی طراحی کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در حوزه لوازم خانگی به دنبال این هستیم که با توجه به توسعه کمی صنعت، نام و نشان تجاری خاصی در عرصه ملی طراحی کنیم.

محمدمهدی برادران امشب 10 آبان ماه، در حاشیه افتتاح بیست وسومین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر، دهمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند و چهارمین نمایشگاه تخصصی توسعه کسب وکار و فرانچایز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رویکرد وزارت صمت توجه به کسب وکارهای جدید و استفاده از نشان تجاری بوده که در این نمایشگاه به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: بسیاری از صنایع خرد ما که مشکلاتی را در حوزه تولید و توزیع دارند، می توانند با ایجاد سکو یا کار مشترک در قالب نشان سپاری تجاری یا ایجاد ویژند مشترک توانمند شوند، با حفظ استقلال خود یک هویت جدید خلق کنند و براساس آن به یک قدرت در حوزه تجارت تبدیل شوند.

برادران اضافه کرد: عدم توجه به مفاهیم جدید بازاریابی بین الملل مشکلاتی را برای برخی صنایع ما ایجاد کرده که به دنبال این هستیم در صادرات به کشورهای همسایه و سایر کشورها حداقل استانداردها را رعایت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد نشان تجاری ملی در حوزه لوازم خانگی

ایجاد نشان تجاری ملی در حوزه لوازم خانگی