مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-20اجتماعي

جزییات برنامه کیفیت بخشی به مدارس متوسطه هرمزگان


مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان جزییات اجرای برنامه جامع کیفیت بخشی به مدارس متوسطه استان و تقویت دانش آموزان این مقاطع را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان صبح امروز در گفت و گویی رسانه ای پیرامون برنامه جامع کیفیت بخشی به مدارس متوسطه استان و تقویت دانش آموزان هرمزگان جهت آمادگی برای کنکور سراسری در شورای آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: برنامه جامع کیفیت بخشی مدارس متوسطه هرمزگان در بخش های دانش آموزی، اولیا، مدیران و کارشناسان در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش به تصویب اعضا رسید.

وی افزود: در بخش دانش آموزی این طرح، فعالیت هایی همچون برگزاری امتحانات شبه نهایی، برگزاری امتحانات هماهنگ پایه نهم و آزمون های شبه کنکور، برگزاری کارگاه های مشاوره و انگیزش تحصیلی با سرفصل های مشخص در شش مرحله، اعتکاف علمی دانش آموزان داوطلب، اجرای طرح همیار معلم و خیرین علمی در نظر گرفته شده است.

به گفته قویدل، در راستای توانمند سازی دبیران نیز برگزاری کارگاه های توسعه حرفه ای در سه مرحله و در بخش مدیران برگزاری کارگاه های آموزش مفاهیم و تغییرات کنکور، جلسات انگیزشی و تجارب زیسته پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برنامه کیفیت بخشی به مدارس متوسطه هرمزگان

جزییات برنامه کیفیت بخشی به مدارس متوسطه هرمزگان