مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 00:202023-11-16دانش

عادت به ورزش کردن ماندگار است


نتایج تحقیقات جدید دانشگاه وسترن انتاریو، کانادا نشان می دهد که اگر برای دریافت پاداش، ورزش را آغاز کنید، ممکن است این عادت را حتی پس از، از بین رفتن انگیزه های مالی ادامه دهید.

- ایسنا/خراسان رضوی نتایج تحقیقات جدید دانشگاه وسترن انتاریو، کانادا نشان می دهد که اگر برای دریافت پاداش، ورزش را آغاز کنید، ممکن است این عادت را حتی پس از، از بین رفتن انگیزه های مالی ادامه دهید.

تحقیقی روی بیش از 580 هزار کانادایی در سه استان با استفاده از یک برنامه گام شمار نشان داد که حتی زمانی که پاداش ها پس از یک سال حذف شد، بیشتر شرکت کنندگان به طور تقریبی به همان اندازه به راه رفتن ادامه دادند.

استفاده از این برنامه به افراد کمک کرد تا به طور متوسط حدود 900 گام به آمار روزانه خود اضافه کنند (دو برابر برای کسانی که در ابتدا از نظر فیزیکی غیر فعال بودند).

وقتی مشوق ها، 0.

04 دلار در روز به شکل پاداش برای کارت های بنزین، بلیط سینما و سایر امتیازات، از بین رفت، تعداد گام ها حدود 200 گام کاهش یافت، چیزی که محققان دانشگاه آن را از نظر بالینی مهم نمی دانند.

شان اسپیلزبری، محقق اصلی این تحقیق گفت: در حالت ایده آل، شما می خواهید مردم به صورت رایگان بیرون بروند و ورزش کنند اما بدیهی است که با توجه به میزان بالای چاقی و عدم تحرک بدنی، اینطور نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادت به ورزش کردن ماندگار است

عادت به ورزش کردن ماندگار است