مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-13بين الملل

کادر درمان شیراز حمله به بیمارستان های غزه محکوم کردند


کادر درمان بیمارستان های نمازی و شهید فقیهی شیراز با تجمع اعتراض آمیز، جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به دلیل هدف قرار دادن بیمارستان ها و مراکز درمانی غزه را محکوم کردند.

- ایسنا/فارس کادر درمان بیمارستان های نمازی و شهید فقیهی شیراز با تجمع اعتراض آمیز، جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به دلیل هدف قرار دادن بیمارستان ها و مراکز درمانی غزه را محکوم کردند.

کادر درمان بیمارستان های نمازی و شهید فقیهی شیراز امروز، 22 آبان در اعتراض به کودک کشی و حمله به بیمارستان های نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی تجمع کرده و با شعارهای خود این اقدام جنایتکارانه را محکوم کردند.

سید محمد حسین حسینی، معاون درمان بیمارستان شهید فقیهی شیراز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایسنا گفت: رژیم غاصب صهیونیستی روز به روز ضعف شدید خود را در مقابله با گروه های مقاومت با بمباران بیمارستان ها و مراکز درمانی نوار غزه نشان می دهد.

وی افزود: بیماران حاضر در بیمارستان ها هیچ تهدیدی برای رژیم اشغالگر قدس محسوب نمی شوند و طبق قوانین بین المللی در جنگ ها هیچ کشوری حق ندارد به بیمارستان ها و مدارس و.

حمله کند اما از زمان آغاز عملیات بزرگ طوفان الاقصی و جنگ فلسطینیان با رژیم اشغالگر قدس شاهد رخداد جنایات جنگی توسط رژیم صهیونیستی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادر درمان شیراز حمله به بیمارستان های غزه محکوم کردند

کادر درمان شیراز حمله به بیمارستان های غزه محکوم کردند