مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 08:302023-11-21اقتصادي

بهره برداری از پروژه خط انتقال آب شرب روستای«دول گل»


پروژه خط انتقال آب شرب و اصلاح شبکه توزیع آب روستای دول گل با 90 میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

- پرویز ناصری مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان ایلام صبح سه شنبه 30 آبان ماه در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت:خط انتقال آب شرب و اصلاح شبکه آب روستای دول گل شهرستان مهران با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

  وی در خصوص روند اجرایی آبرسانی به روستای دول گل شهرستان مهران افزود: برای اجرای خط انتقال آب شرب روستا، خط انتقالی فلزی بطول 7کیلومتر100میلی متری از مخزن مادر مجتمع چالاب و چنگوله به سمت روستا، اجرا و با ربط شبکه توزیع به خط انتقال، این روستا از نعمت آب شرب پایدار برخودار شد.

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان ایلام: اعتبار هزینه شده این پروژه 6 میلیارد و 500میلیون تومان بوده از محل اعتبارات شرکت ملی نفت ایران تامین شده است.

   ناصری با اشاره به اصلاح شبکه آب روستای دول گل با استفاده از اعتبارات طرح جهاد آبرسانی خاطرنشان کرد: اصلاح شبکه این روستا با اعتباری بالغ بر 25میلیارد ریال، سال گذشته توسط قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) اجرا شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: با راه اندازی این پروژه جمعیتی بالغ بر 50 خانوار از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهرمند خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه خط انتقال آب شرب روستای«دول گل»

بهره برداری از پروژه خط انتقال آب شرب روستای«دول گل»