مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-05اقتصادي

خط مشی جدید خراسان رضوی در افزایش تولید مرغ


استاندار خراسان رضوی در قرارگاه جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه افزایش راندمان تولید مرغ در استان نیازمند تغییر نگرش و خط مشی جدید است، گفت: - ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی در قرارگاه جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه افزایش راندمان تولید مرغ در استان نیازمند تغییر نگرش و خط مشی جدید است، گفت: اعمال مدیریت جغرافیایی می تواند به افزایش تولید منجر شود.

یعقوبعلی نظری با اشاره به وضعیت خوب تولید بیش از نیاز استان اظهار کرد: در عین حال این نگاه جدید می تواند رونق واحدهای تولیدی، زنجیره تولید و ساماندهی تولید مرغ در استان را در پی داشته باشد.

استاندار بر ضرورت هماهنگی بیشتر در حوزه های زیر مجموعه جهاد کشاورزی استان تاکید کرد و دستور داد جلسات این قرارگاه به صورت هفتگی برگزار شود.

وی از معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خواست تا بر سیاست های حمایت از شهرستان های موثر در زمینه تولید طیور و مرغ نظارت کند.

تولید تخم مرغ در خراسان رضوی به حدود 60 هزار تن بیش از مصرف رسیده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در این نشست غلامرضا قنبری رییس سازمان جهاد کشاورزی استان با ارائه گزارشی از وضعیت تولید مرغ گوشتی، مرغ تخم گذار و مرغ مادر در استان عنوان کرد: تولید تخم مرغ نیز به حدود 60 هزار تن بیش از مصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط مشی جدید خراسان رضوی در افزایش تولید مرغ

خط مشی جدید خراسان رضوی در افزایش تولید مرغ