مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-08فرهنگي

تجلیل عیاری از «جنگل پرتقال»/ با 60 هزار تومان، میلیونی لذت ببرید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزای دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با اکران فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» به کارگردانی آرمان خوانساریان و تهیه کنندگی رسول صدرعاملی که در ژانر درام عاشقانه هم اکنون در سینما های سراسر کشور در حال نمایش است، - تجلیل عیاری از جنگل پرتقال / با 60 هزار تومان، میلیونی لذت ببرید کیانوش عیاری کارگردان سینمای ایران درباره فیلم سینمایی جنگل پرتقال یادداشتی را منتشر کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزای دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با اکران فیلم سینمایی جنگل پرتقال به کارگردانی آرمان خوانساریان و تهیه کنندگی رسول صدرعاملی که در ژانر درام عاشقانه هم اکنون در سینما های سراسر کشور در حال نمایش است، کیانوش عیاری کارگردان و نویسنده مطرح سینمای ایران در توصیف این فیلم سینمایی یادداشتی را منتشر کرد.

کیانوش عیاری طی یادداشتی که در صفحه خود منتشر کرد، درباره فیلم جنگل پرتقال نوشت: آرمان خوانساریان کارگردان صادقی نیست! زیرا وانمود می کند جوانی سی و یک ساله است، در حالی که فیلم خیلی خوب و دانای جنگل پرتقال را باید یک کارگردان پنجاه شصت ساله و البته دانا و خوش قریحه ساخته باشد.

مقصود از این شوخی بی مزه این است که این فیلم دیدنیِ چندسال اخیر سینمای ایران را حتماً ببینید؛ فیلمی که کارگردانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل عیاری از «جنگل پرتقال»/ با 60 هزار تومان، میلیونی لذت ببرید

تجلیل عیاری از «جنگل پرتقال»/ با 60 هزار تومان، میلیونی لذت ببرید