مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-13اقتصادي

انجام بیش از 1000 مورد بازرسی از نانوایی های تویسرکان


مدیر جهاد کشاورزی تویسرکان با بیان اینکه بیش از یک هزار بازرسی از نانوایی های تویسرکان صورت گرفته است گفت: 16 مورد تخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سجاد محمداصغری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بیش از یک هزار  بازرسی از نانوایی های شهرستان اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیشتر از یک هزار بازرسی در قالب گشت های روزانه و مشترک از نانوایی های سطح شهرستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه 15 کارگروه آرد و نان نیز در همین بازه زمانی برگزار و سهمیه آرد، رعایت ساعات پخت و بررسی ارسال سهمیه مورد بررسی قرار گرفته است افزود: 142 نانوایی در سطح شهرستان فعال است.

مدیر جهاد کشاورزی تویسرکان یادآور شد: با وجود کمبود نیرو نظارت و بازرسی ها با قوت پیگیری می شود به طوری که 16 مورد تخلف در حوزه کم فروشی و تعطیلی خودسرانه نانوایی ها به تعزیرات گزارش شده است.

  وی با تاکید بر اینکه تخلفات در جریان رسیدگی قرار دارد گفت: بازرسی ها روزانه و بعضا در قالب گشت مشترک با حضور نمایندگان تعزیرات، فرمانداری، اتاق اصناف، صمت و بهداشت انجام می شود.

  محمداصغری در پایان خاطرنشان کرد: بازرسی ها به منظور بررسی عملکرد، در راستای جلوگیری از تخلفات احتمالی و رضایت شهروندان اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 1000 مورد بازرسی از نانوایی های تویسرکان

انجام بیش از 1000 مورد بازرسی از نانوایی های تویسرکان