مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 21:052023-11-10ورزشي

انتقاد تند مدیرعامل ملوان از وضعیت سکوهای استادیوم


مدیر عامل ملوان بندرانزلی با اشاره به وضعیت سکوهای استادیوم زنده یاد سیروس قایقران گفت: من مدیرعامل باشگاه هستم تا دقیقه 85 در گیت و دم در هستم، - آرش فهمیده مدیرعامل ملوان در گفت وگو با خبرنگار فارس با انتقاد از مسؤولان انزلی و گیلان اظهار کرد: جا دارد تسلیت بگویم درگذشت آقای علی نیاکانی، اسطوره باشگاه ملوان را متاسفانه واقعیت این است که بعد از این چند بازی مشکلات زیادی برای شروع بازی داریم.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده افزود: من مدیرعامل باشگاه هستم تا دقیقه 85 در گیت و دم در هستم، اگر قرار است بانوان در ورزشگاه باشند باید یک چیزی به ما اضافه شود نه اینکه چیزی از ما کم شود، هر بازی هواداران ما ناراضی هستند، خانم ها بیرون هستند و من در بازی نساجی از بانوان عذرخواهی کردم، گفتم شاید مسئولان کاری کنند.

فهمیده با اشاره به وضعیت سکوهای استادیوم زنده یاد سیروس قایقران افزود: اگر سکوی پشت دروازه مقاوم نیست، تکلیف را مشخص کنید، اگر قرار است مقاوم سازی کنید، خب مقاوم کنید، الان من باید خدا خدا کنم که برای ملوان هوادار نیاید و استادیوم پر نشود؟ وقتی این سرمایه هست، حداقل شأن هواداران را حفظ کنید.

روی صحبت من به مسئولان هست، این وضعیت باید یک جایی حل شود وگرنه هر بازی ما این مشکل را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند مدیرعامل ملوان از وضعیت سکوهای استادیوم

انتقاد تند مدیرعامل ملوان از وضعیت سکوهای استادیوم