مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 12:412023-10-23فرهنگي

احداث مسکن هنرمندان با حضور وزیر ارشاد در پرند آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از پرند، آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه شهرک هنر و مسکن هنرمندان ظهر امروز در شهر پرند با حضور وزیر ارشاد برگزار شد.

  سید مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم اظهار کرد: تعداد خبرنگاران تحت نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 4 هزار نفر به 12 هزار و 500 نفر رسیده است.

وی افزود: بیش از 100 هزار عضو صندوق اعتباری هنر داریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: هم برای کارکنان وزارتخانه، ادارات کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهادهای وابسته هم برای اصحاب فرهنگ و هنر که آنها هم خانواده ما هستند، باید مسکن مناسب تهیه شود.

  وی با بیان اینکه این دوره، دوره رسیدگی به عقب ماندگی در حوزه خدمت رسانی به اصحاب فرهنگ و رسانه است، افزود: بنده به عنوان مسئول این اتفاق اعلام می کنم این مسیر با شتاب و تدبیر حال پیشرفت است.

رییس شورای فرهنگ عمومی کشور در ادامه تاکید کرد: پروژه مسکن هنرمندان، برای خبرنگاران و کارکنان وزارت ارشاد و همچنین سازمان های تابعه این وزارتخانه ادامه خواهد داشت و همه برای ایجاد یک دوره طلایی برای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در کنار هم هستیم.

بر اساس این گزارش پروژه های فرهنگی در دست اقدام در این منطقه شامل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان با مساحت زمین 4 هزار و 381 متر مربع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مسکن هنرمندان با حضور وزیر ارشاد در پرند آغاز شد

احداث مسکن هنرمندان با حضور وزیر ارشاد در پرند آغاز شد