مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 17:302023-11-20سياسي

فراخوان سیزدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت


سیزدهمین کنفرانس هدفمند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با عنوان «چالش ها و راهکارهای تحول کشور براساس سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» در روزهای 26 و 27 اردیبهشت 1403 به صورت ترکیبی (حضوری- مجازی) برگزار خواهدشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از دبیرخانه سیزدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، سیزدهمین کنفرانس  هدفمند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با عنوان چالش ها و راهکارهای تحول کشور براساس سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در روزهای 26 و 27 اردیبهشت 1403 به صورت ترکیبی (حضوری- مجازی) برگزار خواهد شد.

مقالات این کنفرانس علمی و کاربردی که همه ساله براساس نقشه راه تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به صورت میان رشته ای برگزار می شود، طی فراخوانی که از سوی دبیرخانه کنفرانس اعلام  شده، توسط  علاقمندان مطابق  محورهاو موضوعات کنفرانس تهیه و به دبیرخانه کنفرانس ارسال خواهد شد.

دبیرخانه کنفرانس مقالات رسیده در زمان مقرر را جهت ارزیابی ارسال و اعضای کمیته علمی به بررسی آن می پردازند، مقالات پذیرفته شده در روزهای برگزاری کنفرانس به صورت حضوری و یا پوستری ارائه خواهد شد.

     برخی از نکات قابل توجه این کنفرانس عبارت است از: •  سیزدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) برگزار خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان سیزدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

فراخوان سیزدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت