مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-02حوادث

تخریب قفل؛ شگرد سارقان برای 83 فقره سرقت


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان و کشف 83 فقره سرقت خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهر تهران خبر داد.

 رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: در پی وقوع سرقت های سریالی از اماکن خصوصی و وصول شکایت شکات به پلیس آگاهی، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان این اداره طی تحقیقاتی دریافتند که 3 تن از سارقان در 23 فقره سرقت دست داشته و در گام بعدی موفق شدند طی روش های میدانی و اطلاعاتی احدی از سارقان را دستگیر و به اداره هفدهم پلیس آگاهی انتقال دهند.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: متهم در بازجویی های اولیه منکر حقایق شد اما کارآگاهان تیزهوش پلیس آگاهی موفق شدند با فنون بازجویی هویت و مخفیگاه همدستان وی را شناسایی کنند.

رییس پلیس آگاهی تهران در ادامه تصریح کرد: با توجه به ارزش بالای اموال مسروقه کارآگاهان طی اقدامات گسترده و کارآگاهی در نهایت موفق شدند 2 سارق دیگر این پرونده را در 2 عملیات هماهنگ و منسجم دستگیر و به اداره هفدهم انتقال داده و از مخفیگاه متهمان اموال مسروقه شامل لب تاپ، دستگاه 4PS، دوربین عکاسی و ساعت کشف و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب قفل؛ شگرد سارقان برای 83 فقره سرقت

تخریب قفل؛ شگرد سارقان برای 83 فقره سرقت