مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 07:352023-11-08سياسي

سردار تنگسیری : موشک ها و پهپادهای ایران به هوش مصنوعی مجهز هستند


سردار تنگسیری با بیان اینکه شناورهای زیرسطحی را نیز مانند پهپاد و شناورهای سطحی هوشمند و به هوش مصنوعی مجهز کرده ایم خاطرنشان ساخت: این شناورها قادر هستند به صورت یک آرایش، - سردار تنگسیری با بیان اینکه شناورهای زیرسطحی را نیز مانند پهپاد و شناورهای سطحی هوشمند و به هوش مصنوعی مجهز کرده ایم خاطرنشان ساخت: این شناورها قادر هستند به صورت یک آرایش، فرمان بگیرند و به هدف حمله کنند، مأموریتی را در یک نقطه انجام دهند و بازگردند و حتی کار اطلاعاتی کنند.

سردار سرتیپ پاسدار علی تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به برگزاری همایش ملی فرصت ها و تهدیدهای نوپدید دریایی به تشریح نقش هوش مصنوعی و فناوری های نوپدید در نیروی دریایی سپاه پرداخت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، همایش ملی فرصت ها و تهدیدهای نوپدید دریایی قرار است از امزوط به مدت دو روز در زیباکنار استان گیلان و توسط دانشگاه دریایی امام خامنه ای (مدظله العالی) برگزار شود.

  علی تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه که دبیر همایش ملی فرصت ها و تهدیدهای نوپدید دریایی نیز هست در تشریح فناوری های نوپدیدی که در نیروی دریایی سپاه مورد بهره برداری قرار گرفته است، گفت: ما در چهار حوزه اصلی شناوری، پهبادی، موشکی و زیرسطحی از علوم و فناوری های نوپدید استفاده کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار تنگسیری : موشک ها و پهپادهای ایران به هوش مصنوعی مجهز هستند

سردار تنگسیری : موشک ها و پهپادهای ایران به هوش مصنوعی مجهز هستند