مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 16:452023-10-31سياسي

تعداد حملات موفق سایبری به ایران به اندازه انگشتان دست هم نمی رسد


معاون انرژی پدافند غیرعامل کشور گفت: تعداد حملات موفق سایبری به ایران به اندازه انگشتان دست هم نمی رسد و بزرگترین حمله سایبری به حوزه انرژی در 2 سال گذشته بود؛ - ایسنا/خراسان رضوی معاون انرژی پدافند غیرعامل کشور گفت: تعداد حملات موفق سایبری به ایران به اندازه انگشتان دست هم نمی رسد و بزرگترین حمله سایبری به حوزه انرژی در 2 سال گذشته بود؛ در آن زمان اگر این اقدامات پدافندی نبود، شاید ماه ها طول می کشید تا به شرایط قبل برگردیم.

عبدالرحمن کشوری امروز 9 آبان، در مراسم هفته پدافند غیرعامل که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: باید آمادگی خود را متناسب با شرایط روز حفظ کنیم و نمی توان تهدیدها را با ابزارهای قدیمی پاسخ داد.

وی افزود: روز به روز شاهد هستیم به تهدیدات علیه ما اضافه می شود و همان طور که تکنولوژی روز به روز پیشرفت می کند، تهدیدهایی را هم همراه خودش دارد.

باید دانش مان را نسبت به گذشته افزایش دهیم، دشمن به دنبال افزایش تهدیدهاست و ما نیز مستمرا در جنگ هستیم و باید توان پاسخگویی خودمان را افزایش دهیم.

وی افزود: به دلیل نوع سیاست و ماهیت ایران، دشمن به دنبال نفوذ و سلطه در این کشور است، لذا تمام ویژگی های کشور باعث بروز تهدیدات دشمنان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد حملات موفق سایبری به ایران به اندازه انگشتان دست هم نمی رسد

تعداد حملات موفق سایبری به ایران به اندازه انگشتان دست هم نمی رسد