مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 18:202023-11-11اجتماعي

پارک علم و فناوری بستری برای ارتباط با دانشگاه و صنعت است


رییس پارک علم و فناوری فارس، این پارک را بستر مناسبی برای ارتباط با دانشگاه و صنعت عنوان کرد و گفت: حدود یک هزار و 300 شرکت دانش بنیان در این پارک مشغول به فعالیت هستند.

- ایسنا/فارس رییس پارک علم و فناوری فارس، این پارک را بستر مناسبی برای ارتباط با دانشگاه و صنعت عنوان کرد و گفت: حدود یک هزار و 300 شرکت دانش بنیان در این پارک مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امین رضا ذوالقدر امروز، 20 آبان ماه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک این پارک با دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان گفت: در پارک علم و فناوری استان فارس به عنوان یکی از پارک های قدیمی حدود 1300 شرکت دانش بنیان فعال است که بسیاری از آن ها فعالیت خود را از ابتدا در این پارک آغاز کرده و امروز کارآفرین برتر و نمونه استانی و کشوری هستند.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری بستر مناسبی برای ارتباط با دانشگاه و صنعت است، گفت: ورودی پارک علم و فناوری خروجی دانش آموختگان دانشگاه ها هستند و مهم ترین موضوع برای انجام فعالیت در پارک مهارت و تجربه است که خوشبختانه دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی به دلیل فراگیری آموزش های مهارتی از آن بهره مند هستند.

رییس پارک علم و فناوری استان فارس با ابراز خرسندی از انعقاد قرارداد همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک علم و فناوری بستری برای ارتباط با دانشگاه و صنعت است

پارک علم و فناوری بستری برای ارتباط با دانشگاه و صنعت است