مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:352023-10-29بين الملل

هشدار شدید مصر به رژیم صهیونیستی


منابع آگاه اعلام کردند که مصر به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه عملیات یا فعالیت نظامی در محور صلاح الدین در مجاورت نوار مرزی مصر و نوار غزه هشدار داد.

- منابع آگاه اعلام کردند که مصر به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه عملیات یا فعالیت نظامی در محور صلاح الدین در مجاورت نوار مرزی مصر و نوار غزه هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه العربی الجدید، منابع آگاه مصری اعلام کردند که این کشور به دولت رژیم صهیونیستی درباره هرگونه عملیات یا فعالیت نظامی در محور صلاح الدین (فیلادلفیا) در مجاورت با نوار مرزی بین مصر و نوار غزه هشدار داده است.

به گفته منابع این محور با توافق امنیتی در راستای بندهای توافق کمپ دیوید مرتبط است.

بر اساس این توافقنامه رژیم صهیونیستی نمی تواند بدون داشتن مجوز قبلی از مصر هیچ گونه فعالیت نظامی را در این منطقه انجام دهد.

یک منبع مصری اعلام کرد، محور صلاح الدین باید به عنوان بخش اساسی در هرگونه طرح رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به نوار غزه در نظر گرفته شود تا هیچ گونه عملیات یا فعالیت نظامی در آنجا انجام نشود.

همین مسئله باعث شد تا قاهره به رژیم صهیونیستی در این باره هشدار بدهد چرا که هرگونه اتفاقی از این قبیل به منزله نقض این توافقنامه بین المللی است و مصر اجازه آن را نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار شدید مصر به رژیم صهیونیستی

هشدار شدید مصر به رژیم صهیونیستی