مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-08سياسي

دیدار مردمی رییس دیوان عدالت اداری با مردم استان مازندران


حجت الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری رییس دیوان عدالت اداری در جریان سفر خود به استان مازندران به همراه معاونین با 162نفر ازمردم استان دیدار و به بررسی مشکلات و درخواست های آنان پرداختند.

- ایسنا/مازندران حجت الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری رییس دیوان عدالت اداری در جریان سفر خود به استان مازندران به همراه معاونین با 162نفر ازمردم استان دیدار و به بررسی مشکلات و درخواست های آنان پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز در ادامه برنامه سفرهای استانی مدیران دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری رییس دیوان عدالت اداری و هیات قضایی همراه، درساختمان دادگستری استان مازندران میزبان مراجعان بودند.

در این جلسه دیدار مردمی، رییس و معاونان دیوان عدالت اداری پاسخگوی 162 نفر از افرادی که برای ملاقات مردمی ثبت نام کرده بودند، شدند.

قابل ذکر است، عمده درخواست های مردم، تسریع در رسیدگی به پرونده ها، مشکلات اداری و استخدامی، اعتراض به رای دیوان عدالت اداری و نحوه اجرای آرای قطعی دیوان در دستگاه های اجرایی است که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم صادر شد.

هم چنین درخواست های حاوی دستور قضایی و ضمائم آن بلافاصله اسکن شده و از طریق اتوماسیون اداری به کارتابل هر یک از معاونین قضایی ارجاع می شود و مراجعان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مردمی رییس دیوان عدالت اداری با مردم استان مازندران

دیدار مردمی رییس دیوان عدالت اداری با مردم استان مازندران