مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 22:402023-11-05سياسي

علم الهدی : در مشهد، گردشگر و شهروند نداریم، زائر و مجاور داریم


یکی مفهوم گردشگر و دیگری مفهوم «شهروند» زیرا از اساس، اینجا شهری که جدا از فرهنگ رضوی و مضجع منور امام هشتم(ع) باشد، وجود ندارد و هرکس به این شهر بیاید زائر و هرکس در این شهر مکرم و عزیز زندگی کند، - امام جمعه مشهد : یکی مفهوم گردشگر و دیگری مفهوم شهروند زیرا از اساس، اینجا شهری که جدا از فرهنگ رضوی و مضجع منور امام هشتم(ع) باشد، وجود ندارد و هرکس به این شهر بیاید زائر و هرکس در این شهر مکرم و عزیز زندگی کند، مجاور است.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: امام رضا(ع)، تنها مالک مشهد است، مسئولی که به برنامه ای مخالف با معرفت رضوی مجوز بدهد، غاصب حق امام رضا(ع) است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازاطلاعات آنلاین، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در همایش شکرانه خدمت و تجلیل از خدمتگزاران میزبانی زائران دهه آخر صفر، اظهار کرد: بنده همیشه بر این نکته تأکید کرده ام که ما اینجا دو مفهوم مرسوم در همه کلان شهرها را نداریم؛ یکی مفهوم گردشگر و دیگری مفهوم شهروند زیرا از اساس، اینجا شهری که جدا از فرهنگ رضوی و مضجع منور امام هشتم(ع) باشد، وجود ندارد و هرکس به این شهر بیاید زائر و هرکس در این شهر مکرم و عزیز زندگی کند، مجاور است.

  وی ادامه داد: در دهه آخر صفر امسال بیش از هفت میلیون نفر به مشهدالرضا(ع) آمدند که اگرچه آمار رسمی آن هنوز احصا نشده اما طبق قرائن موجود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی : در مشهد، گردشگر و شهروند نداریم، زائر و مجاور داریم

علم الهدی : در مشهد، گردشگر و شهروند نداریم، زائر و مجاور داریم