مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 21:252023-11-19سياسي

اعطای برند «حکمت بنیان» به عطاری های استاندارد توسط معاونت علمی ریاست جمهوری


معاون علمی رییس جمهور امروز در سومین جلسه شورای ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی از برنامه این معاونت برای اعطای برند «حکمت بنیان» به عطاری هایی خبر داد که استانداردهای خاصی را کسب کرده باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، سومین جلسه شورای ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی، 28 آبان ماه، به همت ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی با حضور روح الله دهقانی فیروز آبادی و جمعی از اعضای این شورا در محل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان برگزارشد.

طب سنتی، برآمده از فرهنگ و تمدن ایران است محمدرضا شمس اردکانی، دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی در سومین جلسه شورای ستاد گفت: بازار پیش روی طب سنتی، بازاری پنج هزار میلیارد دلاری است و با توجه به موقعیت جغرافیایی و ظرفیت قابل توجهی که در کشت و تولید گیاهان دارویی داریم، می توانیم سهم 20 درصدی را در این بازار داشته باشیم که خود عدد قابل توجهی است.

یکی از مهم ترین رویکردهای ما در این حوزه، بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی و استفاده از هوش مصنوعی است.

وی ادامه داد: بحث طب سنتی و گیاهان دارویی نخست از آن جهت که توحیدمحور و کل نگر است، دوم  به سبب این که برآمده از فرهنگ و تمدن ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای برند «حکمت بنیان» به عطاری های استاندارد توسط معاونت علمی ریاست جمهوری

اعطای برند «حکمت بنیان» به عطاری های استاندارد توسط معاونت علمی ریاست جمهوری