مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-05سياسي

دادستان باید در مورد سرقت های خشن از حق جامعه دفاع کند


در پرونده های سرقت به عنف که به صورت گروهی و با تکرار جرم صورت می گیرد، فارغ از حضور یا عدم حضور شاکی خصوصی، - رییس کل دادگستری استان تهران گفت: در پرونده های سرقت به عنف که به صورت گروهی و با تکرار جرم صورت می گیرد، فارغ از حضور یا عدم حضور شاکی خصوصی، دادستان باید مدعی باشد و در محکمه از حق جامعه دفاع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، نشست کمیته رفع اطاله دادرسی دادسرای عمومی و انقلاب تهران با حضور علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران، علی صالحی دادستان تهران و معاونان دادستان تهران برگزار شد.

علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران در این نشست ضمن گرامی داشت 13 آبان اظهار کرد: ماهیت واقعی و پلید استکبار جهانی به خصوص طی روزهای اخیر به واسطه حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه علیه مردم مظلوم فلسطین بر جهانیان آشکار شده و همین امر خود به تنهایی نشان از حقانیت و صحت مسیری است که ملت شریف ایران اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در آن قدم نهاده و با تدبیر مقام معظم رهبری به سمت قلل موفقیت در آن طی طریق می کند.

رییس کل دادگستری استان تهران ضمن اشاره به قساوت ها و شقاوت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه عنوان کرد: رژیم غاصب و موقت صهیونیستی با جنایت و نسل کشی در نوار غزه به دنبال آن است که بر شکست مفتضحانه نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان باید در مورد سرقت های خشن از حق جامعه دفاع کند

دادستان باید در مورد سرقت های خشن از حق جامعه دفاع کند