مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 16:202023-11-19سياسي

بسیج کشور را از خطرات و چالش ها عبور داده است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی کرج گفت: غالب جمعیت ایران در دایره بسیج می گنجند و اگرچه ممکن است مردم گلایه هایی داشته باشند اما انقلاب اسلامی را فراموش نمی کنند همانطور که در تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی جمعیت زیاد از اقشار مختلف حضور داشتند.

- ایسنا/البرز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی کرج گفت: غالب جمعیت ایران در دایره بسیج می گنجند و اگرچه ممکن است مردم گلایه هایی داشته باشند اما انقلاب اسلامی را فراموش نمی کنند همانطور که در تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی جمعیت زیاد از اقشار مختلف حضور داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ پاسدار علی شعبانی روز یکشنبه 28 آبان ماه در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج در ناحیه مقاومت امام هادی(ع) کرج برگزار شد؛ گفت: معجزه بسیج بعد از انقلاب به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد و در این سال ها بسیج با ورود به عرصه های مختلف، کشور، انقلاب و اسلام را از خطرات و چالش ها عبور داده است.

وی با بیان اینکه هفته بسیج امسال با عنوان بسیج امید ملت ایران نامگذاری شده است؛ افزود: غالب جمعیت ایران در دایره بسیج می گنجند و اگرچه ممکن است مردم گلایه هایی داشته باشند اما انقلاب اسلامی را فراموش نمی کنند همانطور که در تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی جمعیت زیاد از اقشار مختلف حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج کشور را از خطرات و چالش ها عبور داده است

بسیج کشور را از خطرات و چالش ها عبور داده است