مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-16دانش

فضای کسب و کار امروزی بسیار در نوسان است


کارگاه تدوین استراتژی در محیط vuca با تاکید بر سناریونگاری از سری کارگاه های مهارت آموزی و توانمندسازی دانشجویان به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی قم و معاونت پژوهشی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران برگزار شد.

- ایسنا/قم کارگاه تدوین استراتژی در محیط vuca با تاکید بر سناریونگاری از سری کارگاه های مهارت آموزی و توانمندسازی دانشجویان به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی قم و معاونت پژوهشی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران برگزار شد.

  محمدرضا جلیل وند عضو هیئت علمی دانشگاه تهران اظهار کرد: با توجه به تلاطمی که در محیط کسب و کار امروزی وجود دارد لازم است که شیوه مدیریت استراتژیک خود را به روز کنیم چرا که شیوه سنتی و کلاسیک دیگر جوابگو نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم استادیار دانشکده مدیریت دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران، در کارگاه توسعه استراتژی در محیط VUCA گفت: در برنامه ریزی استراتژیک کلاسیک، اعتقاد بر این است که تلاطم و پویایی شدیدی در بازار وجود ندارند و همه چیز تقریبا ثابت است.

در حالی که در فضای امروز می بینید اتفاقا فضای کسب وکار نوسان زیادی دارد، پویاست و تحولات محیطی به سرعت رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای کسب و کار امروزی بسیار در نوسان است

فضای کسب و کار امروزی بسیار در نوسان است