مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 21:152023-11-17اقتصادي

وزیر نفت : در 2 سال اخیر همه نخبگان دانشکده نفت جذب شدند


هم اکنون بیش از 80 درصد تجهیزات و ادوات مورد نیاز صنعت نفت در داخل کشور به دست جوانان ایرانی تولید می شود که این مهم صرفه جویی در خروج ارز را به دنبال داشته است.

- وزیر نفت با بیان اینکه در سال های گذشته نخبگان حوزه نفت از کشور خارج شدند، گفت: طی 2 سال اخیر همه نخبگان دانشکده نفت، جذب این وزارتخانه شدند و اکنون همه مهندسان فعال در حوزه نفت و گاز از نخبگان ایرانی هستند و نیروی خارجی نداریم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، جواد اوجی عصر جمعه در دیدار با مدیرحوزه های علمیه کشور اظهارکرد: هم اکنون بیش از 80 درصد تجهیزات و ادوات مورد نیاز صنعت نفت در داخل کشور به دست جوانان ایرانی تولید می شود که این مهم صرفه جویی در خروج ارز را به دنبال داشته است.

  وزیر نفت بیان داشت: قبل از دولت سیزدهم سرمایه گذاری در صنعت نفت صورت نگرفت که این امر موجب بروز مشکلاتی برای کشور شد، اما دولت سیزدهم تلاش کرد تا تحریم های نفتی را خنثی کند و در این مدت اقدامات خوبی در حوزه نفت و گاز صورت گرفت.

  وی با بیان اینکه تلاش دشمنان در راستای جلوگیری از درآمدزایی ارزی ایران است، گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم دیپلماسی عزتمندانه در پیش گرفته شد که این امر موجب خنثی سازی اقدامات دشمن شد و در حالی که دولت سیزدهم کار خود را با تولید روزانه 2 میلیون 200 هزار بشکه آغاز کرد، امروز سه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نفت : در 2 سال اخیر همه نخبگان دانشکده نفت جذب شدند

وزیر نفت : در 2 سال اخیر همه نخبگان دانشکده نفت جذب شدند