مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 16:122023-11-19ورزشي

وعده های خوش استاندار کهگیلویه و بویراحمد به قهرمانان بازی های پاراآسیایی هانگژو


استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر رفع مشکلات مدال آوران بازی های پاراآسیایی هانگژو تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سیدعلی احمدزاده روز یکشنبه در دیدار با قهرمانان و مدال آوران بازی های پارا آسیایی هانگژو چین گفت: علی پیروج و سامان پاکباز دو ورزشکار رشته پارادومیدانی جمهوری اسلامی ایران موفق شدند در این دوره از بازی ها مدال طلا کسب کنند و پرچم مقدس کشورمان در دهکده بازی ها به اهتزاز درآمد و سرود جمهوری اسلامی نواخته شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از زحمات امید محمدی مربی این ورزشکاران افزود: باعث عزت و افتخار است که فرزندان این استان بدون پشتوانه و تنها با توان و همت خود به جایی رسیدند که در میادین آسیایی برای ایران افتخارآفرینی کنند، این عزیزان مدال بازی های جهانی و پارالمپیک را هم در کارنامه دارند.

  وی با اشاره به در پیش بودن بازی های پارالمپیک 2024 پاریس گفت: برنامه ای جهت حمایت بهتر ورزشکاران استان برای کسب سهمیه این دوره از مسابقات و حضور موفق در میدان مهم پارالمپیک ارائه شود تا این ورزشکاران بدون داشتن دغدغه مالی در اردوها و مسابقات پیش رو حاضر شوند.

احمدزاده با اشاره به اینکه تکلیف استانی حمایت از این دو ورزشکار و مربی آنها است، گفت: اشتغال یکی از مهمترین دغدغه ورزشکاران است که برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های خوش استاندار کهگیلویه و بویراحمد به قهرمانان بازی های پاراآسیایی هانگژو

وعده های خوش استاندار کهگیلویه و بویراحمد به قهرمانان بازی های پاراآسیایی هانگژو