مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 06:552023-11-05سياسي

تحلیل یک ارتشی درباره سلطه صهیونیست ها بر آمریکا


«کتابخانه دانشکده را زیرو رو و مجله های بسیاری را مطالعه کردم و به این نتیجه رسیدم که آمریکا را 17 نفر سرمایه دار صهیونیست در سلطه خود گرفته و کنگره و ریاست جمهوری و مشاغل کلیدی اغلب در دست آنهاست، - کتابخانه دانشکده را زیرو رو و مجله های بسیاری را مطالعه کردم و به این نتیجه رسیدم که آمریکا را 17 نفر سرمایه دار صهیونیست در سلطه خود گرفته و کنگره و ریاست جمهوری و مشاغل کلیدی اغلب در دست آنهاست، و در واقع ملت آمریکا اسیر و برده این چند نفر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرحوم سرهنگ سیدمحمدعلی شریف النسب، رزمنده دفاع مقدس و از مبارزان ارتشی پیش از انقلاب بود.

او از هسته های اصلی شکل گیری ارتش انقلابی با همراهی شهیدانی چون قرنی، فلاحی، صیاد، نامجو، کلاهدوز، اقارب پرست، سلیمی و ظهیرنژاد بود و با وجود جراحات ناشی از دوران هشت سال دفاع مقدس، آن را مدال افتخار و هدیه الهی می دانست و هرگز از مجروحیتش لب به سخن نگشود.

مرحوم شریف النسب در کتاب خاطرات خود با عنوان ارتش در دیده ها و شنیده ها درباره سیستم مدیریتی آمریکایی ها روایت می کند: سال 1353 که به مرکز پیاده شیراز منتقل شدم سرهنگ شاپور قبادی یک نظامی به تمام معنا، نمونه و فرمانده دانشکده پیاده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل یک ارتشی درباره سلطه صهیونیست ها بر آمریکا

تحلیل یک ارتشی درباره سلطه صهیونیست ها بر آمریکا