مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 21:052023-10-27سياسي

خراسان جنوبی گوی سبقت عملکرد را از سازمان های مدیریت کشور ربود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: این سازمان در ارزیابی عملکرد سال 1401، هفت پله ترقی یافت و در رتبه بندی استا ن های کشور، بالاتر از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان های برخوردارقرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید جهانشاهی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی امشب به رسانه ها اعلام کرد: این سازمان در ارزیابی عملکرد سال 1401، هفت پله ترقی یافت و در رتبه بندی استان های کشور، بالاتر از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان های برخورداری چون استان تهران، استان البرز، استان گلستان، استان همدان و استان اصفهان قرار گرفت.

وی با بیان این که از سال گذشته، فرآیند ارزیابی عملکرد در قالب یک متدولوژی بومی در تمامی ایام سال، در این سازمان در حال انجام و بازنگری است افزود: کارشناسان این سازمان موفق شدند از 51 شاخص تعریف شده توسط سازمان برنامه و بودجه کشور در ارزیابی سال 1401، 27 شاخص (بیش از نیمی از شاخص ها) را با تحقق 100 درصد به انجام برسانند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با اشاره به این که این المپیاد ارزیابی، سالانه برای 31 سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها برگزار می شود گفت: در ارزیابی عملکرد سال 1401، سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی در شاخص های حیاتی و تأثیرگذاری چون استق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی گوی سبقت عملکرد را از سازمان های مدیریت کشور ربود

خراسان جنوبی گوی سبقت عملکرد را از سازمان های مدیریت کشور ربود