مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 21:302023-11-14سياسي

 «وحدت» مبنای انتخابات مجلس شورای اسلامی است


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به انتخابات پیش رو با بیان اینکه در این انتخابات تمرکز و فعالیت ما بر مبنای وحدت است، گفت: درب شورای ائتلاف به روی نیروهای جوان باز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، غلامعلی حدادعادل بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان قزوین که در حسینیه آیت الله شالی قزوین با بیان اینکه امروز باید قدر انقلاب را بدانیم اظهار کرد: امروز مقام معظم رهبری در مسیری که امام خمینی (ره) در سال 57 ترسیم کرده حرکت و کشور را اداره می کنند.

وی افزود: همه باید تلاش کنیم تا چراغی که امام (ره) روشن کرده اند نه تنها خاموش نشود بلکه باید تلاش کنیم تا روز به روز این چراغ نورانی تر از قبل بدرخشد.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ادامه داد: کسانی که اهل برتری جویی و یا کینه توزی نسبت به مؤمنین هستند در بهشت جایگاهی ندارند.

وی با اشاره به فعالیت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب را آیت الله رییسی در پاییز سال 96 و با هدف ایجاد وحدت بین نیروهای انقلاب اسلامی تأسیس کردند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری تاکید کرد: این شورا با هدف اتحاد بین نیروهای معتقد به انقلاب و استقلال این کشور در زیر پرچم و در پرتو اسلام تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 «وحدت» مبنای انتخابات مجلس شورای اسلامی است

 «وحدت» مبنای انتخابات مجلس شورای اسلامی است