مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 21:102023-11-08سياسي

لزوم اطلاع رسانی ممنوعیت صادرات محصولات کشاورزی، 3 الی 6 ماه قبل از اجرا


عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ممنوعیت صادرات محصولات کشاورزی باید 3 الی 6 ماه قبل از اجرایی شدن اطلاع رسانی شود و صدور بخشنامه بدون اعلام قبلی و به صورت خلق الساعه، - ایسنا/آذربایجان شرقی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ممنوعیت صادرات محصولات کشاورزی باید 3 الی 6 ماه قبل از اجرایی شدن اطلاع رسانی شود و صدور بخشنامه بدون اعلام قبلی و به صورت خلق الساعه، غیرقانونی است.

  ذبیح الله اعظمی در دیدار با کشاورزان بناب اظهار کرد: در هفته آتی جلسه ای با حضور وزیر جهاد کشاورزی، معاونان و رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی برگزار خواهیم کرد و مشکلات پیازکاران را در این جلسه پیگیری می کنیم.

وی تولید محصولات کشاورزی را یکی از ارکان برقراری امنیت غذایی دانست و گفت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی برای صدور بخشنامه ممنوعیت صادرات یک محصول باید 3 الی 6 ماه قبل این ممنوعیت اطلاع رسانی شود و صدور چنین بخشنامه ای بدون اعلام قبلی و به صورت خلق الساعه، غیرقانونی است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیاز قرمز دارای ماندگاری بالاتری از پیاز سفید و زرد است و این مساله ای است که باید به آن توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اطلاع رسانی ممنوعیت صادرات محصولات کشاورزی، 3 الی 6 ماه قبل از اجرا

لزوم اطلاع رسانی ممنوعیت صادرات محصولات کشاورزی، 3 الی 6 ماه قبل از اجرا