مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 08:502023-10-30اجتماعي

اعزام 3000 دانش آموز دختر مازندرانی به اردوی راهیان نور


معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا از اعزام بیش از 3000 دانش آموز دختر مازندرانی به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس خبرداد و گفت: اولین گروه دانش آموزان در قالب 9 کاروان تا 25 آبان ماه اعزام و دانش آموزان پسر نیز از بهمن ماه اعزام می شود.

- سرهنگ عسگر مجیدی در نشستی صمیمی با خبرنگاران با تبریک پیروزی رزمندگان فلسطینی و حزب الله حماس، اظهار کرد: حادثه غزه موجب اتحاد و وحدت میان کشورهای اسلامی شد و توهم قدرت اسراییلی که ادعای داشتن ارتش قوی داشت، شکسته شد.

وی افزود: جنگ و تحریم برای ما یک فرصت و نعمت بود و موجب افزایش تلاش، کشف استعداد و ایجاد خودباوری شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا تصریح کرد: 8 تا 13 آبان هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده و در این راستا، با اجرای برنامه های مختلف و معرفی تفکر بسیجی به نوجوانان و جوانان، شاهد نمود آن در اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی در عرصه های مختلف باشیم.

سرهنگ مجیدی از اعزام کاروان راهیان نور، بازدید دانش آموزان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس و مراکز صنعتی در قالب راهیان جهاد و پیشرفت خبرداد و گفت: در این طرح از مراکز صنعتی کشور و مناطق عملیاتی بازدید می شود.

وی با اشاره به تلاش سرمایه گذاری دشمن بر روی جوانان و خانواده ها، خاطرنشان کرد: دشمن برای به انحراف کشیدن جوانان و افکار آنان و ایجاد شبهه در مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 3000 دانش آموز دختر مازندرانی به اردوی راهیان نور

اعزام 3000 دانش آموز دختر مازندرانی به اردوی راهیان نور