مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 22:002023-11-10سياسي

برگزاری میهمانی خانوادگی جهادگران قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در بابلسر


همایش تجلیل از جهادگران قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) در متل بانک ملی شهرستان بابلسر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابلسر، جهادگرانی که در طول 2 هزار و 700 روزی که از تاسیس این قرارگاه می گذرد، به همراه خانواده هایشان داوطلبانه پای کار ایستادند و معاش مردم شد معیشتشان.

خانواده شهید آیت الله سلیمانی به عنوان یکی از اصلی ترین اعضای موسس قرارگاه، خانواده شهید عارف کاظمی به عنوان اولین شهید جهادی مازندران، خانواده مرحوم محسن رهاپور، پنج تن از اعضای کادر درمانی قرارگاه، پنج بانو به نمایندگی از بانوان جهادگر قرارگاه و پنج آقا به نمایندگی از آقایان جهادگر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) از جمله افرادی بودند که در این مراسم از آن ها تقدیر به عمل آمد.

*برکت همدلی شهر به سفره 180 خانواده بابلسری رسید مسوول قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی شهرستان بابلسر در گفت و گو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: طرح شهر همدل در نیمه نخست امسال به مناسب ولادت امام حسن مجتبی (ع) اجرا شد که در طی آن به برکت قربانی بیش از 9 هزار راس گوسفند، قریب به 180 خانواده محروم شهرستان بهره مند شدند.

وی افزود: خدمات پزشکی، دندانپزشکی، اهدای جهیزیه و آزادسازی زندانیان نیز دیگر خدماتی بودند که در قالب حسینیه جهادی به همراه اجرای مراسم های عزاداری در محرم امسال برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری میهمانی خانوادگی جهادگران قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در بابلسر

برگزاری میهمانی خانوادگی جهادگران قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در بابلسر