مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 08:502023-11-10اقتصادي

اختصاص 23هزار میلیارد تومان برای پروژه های نیمه تمام آذربایجان غربی


در دو سال گذشته برای تکمیل و بهره برداری از سه هزار پروژه نیمه تمام در آذربایجان غربی، 23 هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در شورای اداری استان، اقدامات و ارتباط شورای اطلاع رسانی دولت سیزدهم با استان ها را بی سابقه دانسته و اظهار داشت: نقش روابط عمومی ها، رسانه ها و بخصوص صداوسیما در آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی و حضور میدانی برای انعکاس خدمات دولت به مردم، قابل تقدیر است.

وی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم برنامه چهار ساله برای توسعه و آبادانی آذربایجان غربی تدوین شده و توفیقات 2 سال اخیر در حوزه های مختلف، نتیجه اجرای این برنامه ها و تعامل و همکاری دستگاه های مختلف استان می باشد.

 معتمدیان همچنین با اشاره به نقش مردم و رسانه ها در حمایت از دولت، خاطرنشان کرد: هم افزایی بیش از پیش رسانه های داخلی برای مقابله با تهدیدات دشمن و هجمه رسانه های معاند ضروری بوده و برای اطلاع رسانی شفاف دستاوردها، باید ارتباط صمیمانه و صادقانه با مردم داشت.

استاندار آذربایجان غربی به تاکید دولت سیزدهم بر تکمیل پروژه های نیمه تمام نیز اشاره کرده و گفت: در 2 سال گذشته برای تکمیل و بهره برداری از 3 هزار پروژه نیمه تمام در آذربایجان غربی، 23 هزار میلیارد تومان هزینه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 23هزار میلیارد تومان برای پروژه های نیمه تمام آذربایجان غربی

اختصاص 23هزار میلیارد تومان برای پروژه های نیمه تمام آذربایجان غربی