مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-19سياسي

فعالیت 101 گروه جهادی محله محور در شهرستان همدان


فرمانده سپاه ناحیه همدان از فعالیت 101 گروه جهادی محله محور با 16 گروه جهادی جغرافیامحور خاص برادران خبر داد و گفت: در بخش اقشار نیز 31 گروه جهادی فعالیت دارند و در حوزه محرومیت زدایی فعال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید جواد حسینی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) اظهار کرد: حضرت زینب کبری(س) سردار جنگ نرم بودند و نقش  محوری و قابل توجهی را در روشنگری داشتند که امیدواریم راه ایشان سرلوحه کار ما باشد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری واژه بسیج را مفهوم گسترده ای می دانند و بی مرز و حصار گفت: هرجا در نظام جمهوری اسلامی خلا و یا مشکلی باشد بسیج برای رفع آن ورود می کند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه امام(ره) تشکل مقدس بسیج را که از دل مردم جوشیده، به نام شجره طیبه عنوان کردند افزود: شجره طیبه در همه فصول میوه می دهد اما میوه ها بدون حساب نیست و به اذن خداوند انجام می شود.

وی با اشاره به دفاع جانانه بسیج از امنیت و توسعه کشور از برگزاری 350 عنوان برنامه طی هفته بسیج در محلات و پایگاه های سطح شهرستان خبر داد و افزود: امروز در قالب راهیان نور 200 نفر از دانش آموزان به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند تا ارتباط روحی و معنوی بین آنها و شهدا ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 101 گروه جهادی محله محور در شهرستان همدان

فعالیت 101 گروه جهادی محله محور در شهرستان همدان