مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-17سياسي

مجمع مشورتی نظام مسائل برای تغییر اولویت ها به نفع مردم آمده است


دبیرکل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور گفت: مجمع مشورتی نظام مسائل برای تصمیم سازی، مشورت و تغییر اولویت ها به نفع مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمزه صفربیگی در نشست هم اندیشی رابطین شهرستان های استان فارس گفت: این مجمع با حضور در قوه مقننه، توانسته مسائل استان ها را پیگیری کند و اولین مجمع نخبگی شکل گرفته در قوه مقننه می باشد که برای اولین بار در دل شهر و روستا با افراد نخبه و تاثیرگذار ارتباط برقرار کرده و ظرفیت ها و مشکلات را در یک کمیسیون تخصصی و ملی پیگیری می کند.

دبیرکل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور در مجلس ادامه داد: 10 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی وجود دارد که مردم ما فقط اسم ها و مصوبات را شنیده اند و قوه مقننه را ندیده اند، لذا حلقه میانی به واسطه نخبگانی که در شهرستان و روستاها است برنامه ریزی شده تا تغییر اولویت ها به نفع مردم باشد.

مجمع مشورتی نظام مسائل برای تغییر اولویت ها به نفع مردم صفربیگی ابراز کرد: مجمع مشورتی نظام مسائل برای تصمیم سازی، مشورت و تغییر اولویت ها به نفع مردم است لذا شبکه نخبگی در دل مجلس کاری به انتخابات ندارد زیرا نمایندگان مردم قطعا تغییراتی خواهد داشت اما این شبکه با حمایت و استقبال مردمی وجود خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع مشورتی نظام مسائل برای تغییر اولویت ها به نفع مردم آمده است

مجمع مشورتی نظام مسائل برای تغییر اولویت ها به نفع مردم آمده است