مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-16سياسي

افزایش 132 درصدی نام نویسی بانوان مازندرانی برای رقابت انتخاباتی


رییس ستاد انتخابات مازندران، بااشاره به این که انتخابات، فرصتی برای ایجاد امید و اعتماد و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: میزان مشارکت بانوان در مازندران برای حضور در رقابت انتخاباتی مجلس دوازدهم نسبت به دوره گذشته 132 درصد افزایش یافت.

- ایسنا/مازندران رییس ستاد انتخابات مازندران، بااشاره به این که انتخابات، فرصتی برای ایجاد امید و اعتماد و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: میزان مشارکت بانوان در مازندران برای حضور در رقابت انتخاباتی مجلس دوازدهم نسبت به دوره گذشته 132 درصد افزایش یافت.

‎ قاسم عزیززاده گرجی روز پنجشنبه 25 ابان ماه در جلسه با فرمانداران و بخشداران استان که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور و استاندار مازندران در ساری برگزار شد، اظهار کرد: تعداد افرادی که از مازندران برای رقابت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کردند، یک هزار و 462 نفر بوده که 161 نفر از این تعداد را بانوان تشکیل می دهند.

وی افزود: از یک هزار و 462 نفری که پیش ثبت نام انجام دادند، 748 نفر ثبت نام قطعی داشتند که افزایش 51 درصدی تعداد نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران نسبت به دوره گذشته را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 132 درصدی نام نویسی بانوان مازندرانی برای رقابت انتخاباتی

افزایش 132 درصدی نام نویسی بانوان مازندرانی برای رقابت انتخاباتی