مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-19فرهنگي

جایزه اصلی کمراایمج به «پسر جدید» رسید


سی و یکمین جشنواره بین المللی هنر فیلمبرداری کمراایمج لهستان با اعطای جایزه قورباغه طلایی بهترین فیلم به «پسر جدید» ساخته «وارویک تورونتون» به کار خود پایان داد.

- سی و یکمین جشنواره بین المللی هنر فیلمبرداری کمراایمج لهستان با اعطای جایزه قورباغه طلایی بهترین فیلم به پسر جدید ساخته وارویک تورونتون به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ددلاین، جشنواره بین المللی کمراایمج ویژه هنر فیلمبرداری از تاریخ 11 تا 18 نوامبر (20 تا 27 آبان) در کشور لهستان برگزار شد و در نهایت جایزه قورباغه طلایی این رویداد سینمایی به فیلم پسر جدید به کارگردانی و فیلمبرداری وارویک تورونتون اعطا شد و جایزه قورباغه نقره ای جشنواره هم به فیلم El Conce (شمارش) ساخته پابلو لارین و با فیلمبرداری ادوارد لاچمن رسید.

در سایر بخشهای جشنواره نیز جایزه قورباغه برنزی و همچنین بهترین فیلم از نگاه مخاطبان به بیچارگان جدیدترین ساخته یورگوس لانتیموس با فیلمبرداری رابی رایان اعطا شد و فیلم منطقه مورد علاقه به کارگردانی جاناتان گلیزر و فیلمبرداری لوکاژ زال جایزه هیات داوران فیپرشی جشنواره را به خود اختصاص داد.

در بخش مسابقه اصلی جشنواره کمراایمج 2023 امسال فیلمهایی چون قاتلان ماه کامل ساخته مارتین اسکورسیزی و فیلمبرداری رودریگو پیترو ، فراری ساخته مایکل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه اصلی کمراایمج به «پسر جدید» رسید

جایزه اصلی کمراایمج به «پسر جدید» رسید