مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-18دانش

درآمد 500 میلیاردی از 3 آزمون بزرگ دانشگاه


شاید در ابتدا پرداخت هزینه ثبت نام در مقطع کارشناسی چندان رقم بالایی نباشد، اما حتی اگر بخواهیم از رقم قابل توجه در مقطع دکتری بگذریم، باید عنوان کرد با توجه به جامعه آماری برای هر مقطع تحصیلی، - عملا درآمد چند صد میلیارد تومانی از طریق ثبت نام در هر کدام از این آزمون ها نصیب سازمان سنجش شده که در پایان هر سال درآمد قابل توجهی را تنها برای سه آزمون پرمتقاضی به جیب این سازمان سرازیر می کند.

روزنامه فرهیختگان نوشت: سازمان سنجش متولی برگزاری آزمون هایی است که قبولی در آنها به معنی رسیدن به صندلی دانشگاه به شمار می رود.

فرقی نمی کند بخواهید در مقطع کارشناسی تحصیل کنید یا در زمره دانشجویان دکتری قرار بگیرید؛ برای هر کدام از آنها باید به عنوان اولین گام، بعد از پرداخت هزینه، اقدام به ثبت نام در آزمون های مختلف کنید.

 شاید در ابتدا پرداخت هزینه ثبت نام در مقطع کارشناسی چندان رقم بالایی نباشد، اما حتی اگر بخواهیم از رقم قابل توجه در مقطع دکتری بگذریم، باید عنوان کرد با توجه به جامعه آماری برای هر مقطع تحصیلی، عملا درآمد چند صد میلیارد تومانی از طریق ثبت نام در هر کدام از این آزمون ها نصیب سازمان سنجش شده که در پایان هر سال درآمد قابل توجهی را تنها برای سه آزمون پرمتقاضی به جیب این سازمان سرازیر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 500 میلیاردی از 3 آزمون بزرگ دانشگاه

درآمد 500 میلیاردی از 3 آزمون بزرگ دانشگاه