مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-15سياسي

ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان مهم ترین کار در مبارزه با مواد مخدر است


ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان مهم ترین کار در مبارزه با مواد مخدر است و باید دانه درشت ها را شناسایی کرده و بنیان مالی آنها به نحوی مورد ضربه قرار گیرد که توان اقتصادی برای خرید و فروش مواد مخدر نداشته باشند.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان مهم ترین کار در مبارزه با مواد مخدر است و باید دانه درشت ها را شناسایی کرده و بنیان مالی آنها به نحوی مورد ضربه قرار گیرد که توان اقتصادی برای خرید و فروش مواد مخدر نداشته باشند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز 24 آبان ماه در کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اظهار کرد: تعیین تکلیف خودروهایی که در پرونده های مواد مخدر ضبط شده و در پارکینگ بلاتکلیف مانده، یکی از دغدغه های مهم است و باید از این معضل پیشگیری کنیم.

وی تصریح کرد: باید با هماهنگی دستگاه ها از دپو شدن این خودروها جلوگیری شود و بعد از صدور حکم، خودرو یا به مالک مسترد شده و یا به فروش برسد تا با تعداد زیادی خودرو مواجه نشویم.

دپوی خودروها ناشی از ناهماهنگی هاست.

حمیدی بیان کرد: بعد از بازدید سال گذشته رییس قوه قضاییه از پارکینگ مرکزی شورا در کرمان که بیش از 2000 خودرو در پارکینگ بود، با دستور حجت الاسلام اژه ای و پیگیری و هماهنگی با پلیس، دستگاه قضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان مهم ترین کار در مبارزه با مواد مخدر است

ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان مهم ترین کار در مبارزه با مواد مخدر است