مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:362023-11-11فرهنگي

سرانه مطالعه در ایران طبق آخرین پیمایش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در حاشیه برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز اظهار کرد: دوره نخست نمایشگاه های استانی با آذربایجان شرقی آغاز شد و تبریز میزبان اولین دوره از این نمایشگاه ها پس از وقفه چهار ساله است.

وی افزود: اتفاقات مهمی در طی این چهار سال رخ داده و تغییرات بسیاری در حوزه فرهنگ و شیوه برگزاری نمایشگاه ها ایجاد شده و ما تلاش کردیم از این تغییرات برای برگزاری مطلوب نمایشگاه در آذربایجان شرقی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه امسال شاهد حضور گسترده مردم در این نمایشگاه هستیم ، افزود: نمایشگاه های کتاب مختلفی را در دنیا دیده ام، نمایشگاه کتاب تبریز به طور صمیمی و با محیط گرم و بانشاط برگزار می شود و با استقبال خوب مردم همراه است.

احمدوند در رابطه با برگزاری این سری از نمایشگاه به شکل هایپر کتاب، گفت: دلایل مختلفی وجود داشت تا این شیوه را انتخاب کنیم و مهمترین دلیل آن این بود که با افزایش هزینه ها، ناشران کشور برای حضور در استانی دیگر باید هزینه های بالایی متحمل شوند و برای بسیاری از آنها پرداخت این هزینه در مقابل فروش و سود بدست آمده اقتصادی نبوده و مانع بزرگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه مطالعه در ایران طبق آخرین پیمایش

سرانه مطالعه در ایران طبق آخرین پیمایش