مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-15اقتصادي

معاون وزیر راه: 300 پروژه در دست احداث تا پایان سال مالی به پایان می رسد


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ملی بازآفرینی ایران گفت:در دو سال گذشته نزدیک به هزار پروژه بازآفرینی را  درکشور به بهره برداری رساندیم و سیصد پروژه در دست احداث داریم که تا پایان سال مالی به اتمام خواهند رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمد آیینی اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از حمایت ها و حقوقی که برای مردم در نظرگرفته شده کمتر به مردم رسیده و در واقع مردم آگاه نیستند لذا این موضوع نیازمند جهاد تبیین است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سیاست ها و برنامه های دولت سیزدهم افزود: دولت مردمی سیزدهم با شناخت دقیق از میدان بازآفرینی که در طول سالیان به دست آورده شده بود راهبرد های متفاوتی نسبت به دولت های گذشته ایجاد کرد.

اولین راهبرد و نگاه کلیدی دولت سیزدهم حفظ جان انسان هاست شاید تا پیش از این بیشتر به کالبد توجه کرده ایم؛ اما آنچه اصل، اساس و اولویت اصلی بوده و در معرض خطر است جان انسان هاست؛ خانه های ناپایداری که با کوچک ترین زلزله آوار می شوند.

وی ادامه داد: بر اساس آمار سال 1395 قریب به 2میلیون و 700 هزار بنای ناپایدار در سکونتگاه ها و در محدوده های بازآفرینی که بالغ بر 167هزار هکتار است، وجود دارد.

قریب به 10 میلیون نفر در این مکان ها زندگی می کنند و اگر به این موضوع توجه نکنیم بم دوم تکرار خواهد شد؛ لذا راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر راه: 300 پروژه در دست احداث تا پایان سال مالی به پایان می رسد

معاون وزیر راه: 300 پروژه در دست احداث تا پایان سال مالی به پایان می رسد