مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 17:452023-11-10سياسي

توسعه فضای سبز در سنندج از اولویت های مهم شورا و شهرداری است


شورا و شهرداری با پشتوانه مسوولان استان توسعه فضای سبز را به عنوان یک اولویت مهم مورد توجه قرار داده و به همین منظور احداث 143 هکتار فضای سبز آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عزت رضایی عصر امروز در مراسم افتتاح پارک چهار هکتاری لاون در منطقه اسلام آباد سنندج اظهار کرد: پارک 4 هکتاری لاوان در منطقه کم برخوردار تقتقان می تواند مقداری فضای سبز را در سطح شهر سنندج افزایش دهد.

وی با بیان اینکه عدالت محوری شعار شورا و شهرداری دور ششم سنندج بوده و از تمام توان خود برای تحقق این شعار استفاده کرده ایم، گفت: چندین بوستان بزرگ مقیاس در شهر سنندج اجرا شده و این روند به حول و قوه الهی ادامه خواهد داشت.

  رییس شورای شهر سنندج اضافه کرد: عدالت محوری در ارانه خدمات به معنی رسیدگی به تمام نقاط شهر با نگاه ویژه به مناطق کم برخوردار است که خوشبختانه زمینه رضایتمندی را در بین شهروندان فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: سرانه فضای سبز در شهر سنندج در شان و منزلت مردم نیست، شورای شهر و شهرداری با پشتوانه مسوولان استان در این راستا توسعه فضای سبز را به عنوان یک اولویت مهم مورد توجه قرار داده و براین اساس ایجاد 143 هکتار فضای سبز تا پایان این دوره از فعالیت شورا و شهرداری احداث خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فضای سبز در سنندج از اولویت های مهم شورا و شهرداری است

توسعه فضای سبز در سنندج از اولویت های مهم شورا و شهرداری است