مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-01اقتصادي

بهسازی روستایی و اجرای نهضت ملی مسکن از اولویت های شهرستان نهاوند است


فرماندار نهاوند با بیان اینکه نهضت ملی مسکن از اصلی ترین طرح های دولت سیزدهم است و لازم است همه دستگاه ها در این زمینه همکاری و فعالیت داشته باشند، - ایسنا/همدان فرماندار نهاوند با بیان اینکه نهضت ملی مسکن از اصلی ترین طرح های دولت سیزدهم است و لازم است همه دستگاه ها در این زمینه همکاری و فعالیت داشته باشند، گفت: بهسازی روستایی و اجرای نهضت ملی مسکن از اولویت های شهرستان نهاوند است.

ضرغام احمدوند چهارشنبه 10 آبان در بازدید از روند اجرای نهضت ملی مسکن شهرستان نهاوند، اظهار کرد: بازدید و سرکشی از روند اجرای نهضت ملی مسکن و بررسی مشکلات و موانع از برنامه های اولویت دار مجموعه شهرستان است.

احمدوند با بیان اینکه تأمین مسکن یکی از مهم ترین دغدغه های مردم است، تصریح کرد: نهضت ملی مسکن از اصلی ترین طرح های دولت سیزدهم است و ضروری است دستگاه های ذی ربط در راستای اهداف برنامه ریزی شده، اهتمام ویژه ای داشته و در روند اجرایی پروژه ها تسریع کند.

وی ادامه داد: بررسی مشکلات میدانی، کیفیت فنی پروژه ها و تسریع در فرآیندهای عملیاتی از مهم ترین اهداف این بازدیدها است.

فرماندار نهاوند همچنین در بازدید از اجرای طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن های روستایی شهرستان، گفت: دولت هزینه های زیادی در بخش های عمرانی و خدماتی برای رفاه اهالی در روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی روستایی و اجرای نهضت ملی مسکن از اولویت های شهرستان نهاوند است

بهسازی روستایی و اجرای نهضت ملی مسکن از اولویت های شهرستان نهاوند است