مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 19:002023-10-29سياسي

مسئله امر به معروف صرفاً فرهنگی نیست


نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک مسئله صرفا فرهنگی نیست، گفت: گستره امر به معروف و نهی از منکر، به مدیریت و نظارت برمی گردد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک مسئله صرفا فرهنگی نیست، گفت: گستره امر به معروف و نهی از منکر، به مدیریت و نظارت برمی گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آیت الله لطف الله دژکام امروز، 7 آبان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس به بیان ابعاد مختلف مسئله امر به معروف پرداخت و گفت: در خصوص تشکیل چنین شورایی، اصرار ندارم.

چون اعضا این شورا، تقریباً همان نفرات شورای فرهنگ عمومی استان هستند، اما اگر ببینیم که در مرکزیت تحولاتی رخ داده است که مسئله امر به معروف را به وضوح در ابعاد مختلف زنده کند، مجبور هستیم که تشکیل شورا را متناسب با رویکرد ستاد کشوری پیگیری کنیم.

امیدوار هم هستیم که فعالیت های موثر و خوبی را در این زمینه شاهد باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با یادآوری اینکه اعضای شورای فرهنگ عمومی استان فارس در این جلسه نیز حضور دارند، تصریح کرد: برای اجرایی شدن امر به معروف و نهی از منکر در کف جامعه، باید مراحلی طی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله امر به معروف صرفاً فرهنگی نیست

مسئله امر به معروف صرفاً فرهنگی نیست